Velkommen Gæst Søg | Aktive indlæg | Medlemmer | Log ind | Registrering

Besøget på Bjergmarksskolen indstillinger
Mette
Skrevet: Monday, March 02, 2009 12:11:13 PM

Rank: Administration

By: Århus
Jeg har lige læst om jeres besøg på Bjergmarksskolen. SÅ LÆKKERT!

Hvordan gik det? Der stod i avisen, at det var en flok meget spørgelystne elever. Har I en fornemmelse af, om det er noget, de tog til sig?

De bragte en rigtig god artikel i Holbæk Amts Ventreblad i fredags (27/2-09), som hedder "K- for klima på Bjergmarksskolen". Applause
bjarke
Skrevet: Tuesday, March 03, 2009 12:18:10 PM

Rank: Medlem

By: Amager, København
Hejsa
Det gik rigtig godt! Vi fik gode spørgsmål og en del erfaringer som vi kan tage med os videre til de næste oplæg vi skal ud og lave. Kort fortalt så vil det måske være en god ide at have en mere personlig vinkel, da noget af det tunge faglige stof kan være svært at få til at side, selvom det også er vigtigt at vi viser en faglig skarp profil.

Jeg tror også det bliver en stor udfordring at ændre i oplægget så det kan gøres på fx 45 min, vi havde jo 90 min på Bjergmarkskolen og brugte omkring 80 min.

Jeg tror at en del af eleverne vil tage noget af det med sig. Og det lød som om der måske også var et par stykker som ville med til topmødet eller bare med i netværket og blive klogere. Så det var jo rigtig fedt!

Brugere som besøger dette emne nu:
Guest

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

Main Forum RSS : RSS